Dag 26 Van Alto de Poio naar San Mamede

Het begon vandaag met regen en harde wind. En zo bleef het de rest van de dag. Ik denk dat ik de regenkleding wel 4 of 5 x aan en uit heb getrokken. Het is niet koud dus met die regenkleding aan zweet je je rot en wil je het zsm weer uitdoen als het even droog is.

We hadden een flinke afdaling uiteraard na de klim van gisteren. Wat ik  niet wist was dat we daarna weer moesten klimmen en dalen. Al met al een zware dag voor mij, ik voelde mijn knieën steeds.

S morgens vond ik een handschoen. Ik dacht laat ik die meenemen maar ik had natuurlijk geen idee van wie hij was. Ik wilde hem alweer weggooien maar een stemmetje zei: neem hem mee. Voor me liep een Canadees te fotograferen en toen ik hem passeerde vroeg ik hem of hij een handschoen miste…. dat was dus inderdaad zo. Grappig he dat is de Camino.

Vanaag hebben we ongeveer 26 km gedaan en het voelde als 36.
Maar we tellen af en het einde is in zicht.

image

3 gedachten over “Dag 26 Van Alto de Poio naar San Mamede

  1. Hoi Tini,
    dat was afzien, maar je bent een echte Camiro!!!! Nog ruim een week !!!
    Je komt er !!! zie uit naar je verhalen. groetjes Els.

  2. Wat ik geleerd heb op de camino…
    Na elke daling Is er wel weer een berg hahaha
    Zet hem op hopelijk niet teveel van deze dgn
    Xxx paul

  3. Wat ik geleerd heb op de camino Is dat na elke daling er wel weer een berg Is…
    Hahaha
    Zet hem op hopelijk beter weer xxx

Plaats een reactie